Do czego ten blog?

Najciekawsze dioramy i makiety powstają gdy zbudujemy je od podstaw. Są one niepowtarzalne i wyjątkowe. Chciałbym pokazać tutaj jak mi wychodzi walka z tą materią. Każda nowa diorama jest dla mnie polem doświadczalnym dla nowych technik oraz stosowania nowych materiałów. Obserwując powtarzające się pytania na różnych forach, chcę wyjść modelarzom na przeciw i w jednym miejscu zgromadzić jak najwięcej wiedzy popartej własnym doświadczeniem. Tym samym, zachęcam wszystkich zainteresowanych do jakiejkolwiek aktywności, piszcie, komentujcie, pytajcie. Mam kilka pomysłów na SBS'y ale jestem otwarty na Wasze propozycje.


środa, 18 lipca 2012

Dom podcieniowy 1:87

Niedawno udało mi się zdobyć rysunki domu podcieniowego. W zawiązku z tym postanowiłem zrobić na ich podstawie makietę tego domu. Tym razem, w celach ćwiczebnych, wykonam go w nietypowej dla mnie skali !:87 czyli kolejkowej H0. Mam zamiar skorzystać z tego, że dla tej skali dostępnych jest wiele materiałów ułatwiających budowanie.

Dom buduję na podstawie tych rysunków








Nabyłem materiały do budowy. Poza podstawowymi czyli płytkami plastikowymi i balsą, pierwszy raz skorzystam z gotowców.


Do tej pory zrobiłem ściany.








Wszystko stoi luźno, więc niekoniecznie równo. Po wycięciu wszystkich drzwi i okien skleję to w całość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz