Do czego ten blog?

Najciekawsze dioramy i makiety powstają gdy zbudujemy je od podstaw. Są one niepowtarzalne i wyjątkowe. Chciałbym pokazać tutaj jak mi wychodzi walka z tą materią. Każda nowa diorama jest dla mnie polem doświadczalnym dla nowych technik oraz stosowania nowych materiałów. Obserwując powtarzające się pytania na różnych forach, chcę wyjść modelarzom na przeciw i w jednym miejscu zgromadzić jak najwięcej wiedzy popartej własnym doświadczeniem. Tym samym, zachęcam wszystkich zainteresowanych do jakiejkolwiek aktywności, piszcie, komentujcie, pytajcie. Mam kilka pomysłów na SBS'y ale jestem otwarty na Wasze propozycje.


sobota, 9 listopada 2013

Armored car skończony.

Nie jest on może cudem ale jest moim pierwszym modelem na którym przetestowałem prawie wszystkie techniki modelarskie.

Pojazd zrobiony jest prosto z pudełka bez przeróbek i doróbek. Jedyną zmianą jest użyty przeze mnie karabin. Ten z zestawu gdzieś mi się zapodział i musiałem wkleić coś co znalazłem w pudełku z pozostałościami po innych modelach.












I kilka zdjęć na starej (pierwszej jaką zrobiłem) podstawce. Pojazd może do niej nie pasuje ale zamiast robić podstawkę pod niego, wolę poświęcić czas na poprawienie BT z kontrataku.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz