Do czego ten blog?

Najciekawsze dioramy i makiety powstają gdy zbudujemy je od podstaw. Są one niepowtarzalne i wyjątkowe. Chciałbym pokazać tutaj jak mi wychodzi walka z tą materią. Każda nowa diorama jest dla mnie polem doświadczalnym dla nowych technik oraz stosowania nowych materiałów. Obserwując powtarzające się pytania na różnych forach, chcę wyjść modelarzom na przeciw i w jednym miejscu zgromadzić jak najwięcej wiedzy popartej własnym doświadczeniem. Tym samym, zachęcam wszystkich zainteresowanych do jakiejkolwiek aktywności, piszcie, komentujcie, pytajcie. Mam kilka pomysłów na SBS'y ale jestem otwarty na Wasze propozycje.


piątek, 18 lutego 2011

Fotorelacja z budowy budynku normandzkiego

Mała fotorelacja z budowy drugiej dioramki, która też jeszcze nie jest skończona. Muszę kupić figurki, które mają stać na dioramce. W związku z tym, że aktualnie buduję kolejną scenkę - dom podcieniowy, to wszystkie środki finansowe za które miałem kupić figurki do Normandii, zostały przeznaczone na figurki do aktualnie robionej dioramy.





















2 komentarze:

  1. niedawno wpadłem na pomysł zrobienia mojej pierwszej dioramy z niczego. miałęm pomysł zrobić restaurację z francji ( w sumie to nie wiem jeszcze jaki kraj ale francja to ciekawe miejsce) i zauważyłem że domki najpierw się wycina z tego białego materiału. CZy jest to karton czy jakiś plastik? z góry dziękuję za odpowiedź ;) Pozdrawiam Jakub

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę późno odpowiadam ale może przyda się następnym czytelnikom :-) To białe coś to depron. Używa się tego w modelarstwie modeli latających.

    OdpowiedzUsuń